social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

چهارشنبه1402/12/2

13:53:3

119

در یازدهمین روز از ماه شعبان:

مراسم روز جوان در اداره استاندارد یزد برگزار شد

در یازدهمین روز از ماه مبارک شعبان، با حضور کارکنان اداره کل استاندارد استان یزد، مراسم روز جوان در این نهاد دولتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، در این نشست بصیرتی، ابتدا به مناسبت رشادت‌های اولین شهید دشت نینوا حضرت علی اکبر (ع) زیارت عاشورا قرائت و سپس مداحی در رسای شجاعت‌های آن شهید بنی هاشم انجام شد.
بر پایه این گزارش، تشریح جهاد تبیین به ویژه در زمینه انتخابات 11 اسفند پیش رو، اجرای مسابقه فرهنگی، تقدیر از برندگان و ... از دیگر اقدامات و برنامه‌های نشست فرهنگی بصیرتی و حلقه صالحین امروز بود.
استاد مدعو مباحث فرهنگی عقیدتی استان، در این نشست گفت: مبنای کار تمامی امامان، اولیاء و انبیاء الهی، عدالت و به عبارت دیگر رعایت معیارها و استانداردها بوده است که تحصیلات، تجارب و تخصص‌های بالای کارشناسان و مدیران اداره کل استاندارد استان یزد، ویژگی‌های مهمی است که هر کدام از آنان می‌توانند با وجود این قابلیت‌ها، به عنوان شاخص و میزان در جامعه امروزی طریقت و عمل نمایند.
یدالله راحمی افزود: دانش بالا و سطح تجربه مطلوب مدیران و کارشناسان این اداره به ویژه در دوره تحولی سازمان ملی استاندارد ایران سبب می‌شود همانگونه که دلسوزانه در صحنه‌های اجتماعی، به پای اهداف شهداء آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایران عزیز ایستاده‌اند در موزون کردن و استاندارد سازی هم قاطعیت و جدیت به خرج دهند به‌گونه‌ای که کنترل کیفی، بازرسی تولید و خدمات درسطح جامعه به خوبی پیاده سازی و اجرا شود.
شایان ذکر است، در صحنه بودن جوانان و اهمیت دادن به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو به ویژه در قشر کارمند اعم از زنان و مردان، از دیگر موضوعات مورد بحث و گفتگوی در این نشست فرهنگی بصیرتی بود که حاضرین با ذکر صلوات بر محمد و آلش، مراتب مورد بحث و گفتگو را تایید کردند.