social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

چهارشنبه1402/11/18

12:03:0

87

برگزاری نشست بصیرتی جهاد تبیین در اداره استاندارد یزد

حلقه‌ی صالحین کارکنان اداره کل استاندارداستان یزد با موضوع «نشست بصیرتی جهاد تبیین» د رنمازخانه این نهاد دولتی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، در این نشست ابتدا به مناسبت سالگرد شهادت هفتمین امام معصوم، حضرت موسی کاظم (ع) زیارت عاشورای امام حسین (ع) قرائت و سپس روضه خوانی در رسای مظلومیت آن امام شهید انجام شد.
بر پایه این گزارش، اجرای مسابقه فرهنگی و تشویق برندگان و همچنین سفره نذری امام حسین (ع) از دیگر اقدامات و برنامه های نشست فرهنگی بصیرتی امروز بود.
کارشناس مدعو مسائل سیاسی روز، در این نشست گفت: تحصیلات و تخصص های بالای کارشناسان و مدیران اداره کل استاندارد استان یزد از عوامل مهمی است که هرکدام از آنان می توانند با وجود این قابلیت ها، در تحلیل مسائل سیاسی روز صاحب نظر باشند.
مرتضی صداقت که به مناسبت دهه ی فجر انقلاب اسلامی به اداره کل استاندارد استان یزد آمده بود در ادامه افزود: سطح تجربه و دانش بالای مدیران و کارشناسان اداره استاندارد یزد سبب می شود همانگونه که دلسوزانه مشغول کنترل کیفی و بازرسی تولید و خدمات هستند در صحنه های اجتماعی هم، به پای آرمان های انقلاب اسلامی و ایران عزیز استوار بمانند.
شایان ذکر است، در صحنه بودن و اهمیت دادن به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو به ویژه در قشر کارمندی، از دیگر موضوعات مورد بحث و گفتگوی دراین نشست فرهنگی بصیرتی بود.